сряда, 30 декември 2015 г.

Favorite Beauty Products for 2015 ( Makeup & Skin care )


Дойде и времето да ви покажа годишните ми любимци. Както разбирате и от заглавието, те ще бъдат моите най-харесвани продукти за цялата година в категории грим и грижа за кожата+ няколко лака. Разбира се съм подбрала само част от тях, тъй като в противен случай имаше опасност вместо "само" около 150 снимки, да направя поне 300, от които да подбирам кадри, което от своя страна щеше да е страшно... :) Предупреждение: Задава се дълга фото публикация.


Без много приказки, започвам по същестество. Няма как разбира се да не започна със снимка в по-общ план на част от продуктите. П.С. Надявам се малко по-големия размер на снимките да ви допадне, както и арт бекграунда. :)


• MAKEUP •

NYX Cosmetics - HD eyeshadow base ( • РЕВЮ •)
Харесвам тази база, защото се слива с цвета на клепачите ми и е на практика е почти безцветна, лесна за нанасяне, практична като опаковка и действително е качествена и изпълнява обещанията си.


Max Factor Masterpiece ( • РЕВЮ •)
Несъмнено любимата ми спирала. Напоследък съм на експериментаторска вълна, но определено точно тази спирала оглавява класацията ми, ако търсите много естествен вид за ежедневието.


Wet n Wild | Reserve your Cabana | Highlighter ( • РЕВЮ •)
Мното популярна пудра на марката. Смея да твърдя, че бях една от първите, които и направиха ревю и се радвам, че тези, които се довериха на отзивите ми и решиха да си я вземат също я харесаха. :) Пудрата дава много леко и фино, почти незабележимо озаряване, което много ми харесва. На мен не ми допадат прекалено пигментираните и натрапчиви хайлайтъри, затова тази пудра моментално ми стана любима.


Oriflame The One - Porcelain ( • РЕВЮ •) & ( • РЕВЮ •)
Със сигурност най-използваният от мен фон дьо тен през годината и най-харесваният по няколко причини. Допадна ми повече от Healthy Mix на Буржоа, защото дава по-естествено покритие, не е сух и не подчертава недостатъците, дава ми средна покривност. Мисля, че е най-подходящ за момичета със суха или дехидратирана кожа.


Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner - Black chrome ( • РЕВЮ •)
Очна линия, която много ми харесва. Нанася се лесно, трайна е, цветът ми е идеален. За момента ми стана любима!


Catrice Camouflage cream - Ivory ( • РЕВЮ •)
Много хвален и обожаван продукт в блог средите и има защо! Прикрива много добре несъвършенства, лесен за нанасяне и блиндиране. Цената му е чудесна! Наистина го препоръчвам. 


Wet n Wild | E738 Comfort Zone - eyeshadow palette ( • РЕВЮ •)
Както вече знаете, отново много харесван продукт от всички и напълно заслужено. Палитрата е повече от чудесна като цветове, комбинации от цветове, пигментация и наситеност! Перфектната палитра на бюджетна цена.


Wycon Baked eyeshadow - Wet & dry № 100 ( • РЕВЮ •)
За първи път през тази година могат да се намерят и у нас продукти на марката. Вече сте виждали ревюта на две от сенките им, но тази определено ми стана по-любима като цвят. Голям плюс е, че може да се нанася и мокра. Много интересен и универсален цвят, добре пигментирана. Чудесна е!



Червила: Wet n Wild Balm Stain ( • РЕВЮ •) | Catrice liquid Lipstick  ( • РЕВЮ •) | Nyx Butter gloss  ( • РЕВЮ •) | Wet n Wild Dark Pink Frost ( • РЕВЮ •) | Nyx Black label ( • РЕВЮ •)
Всички показани продукти са ми любими дали като цветове, дали като финиши. Обожавам червила и глосове в mauve нюанси, винаги ще ги харесвам, а и смятам, че ми стоят най-добре.



Essence eyeshadow 08 apricotta ( • РЕВЮ •) & Wet n wild eyeshadow 252 Nutty ( • РЕВЮ •)
Eдните сенки са перфектният хайлайт цвят щампанско, другите са пък идеалният цвят за опушване или върху целия клепач. Ако искате неутрален, перлен грим, то и вие ще харесате и двете сенки така, както аз. Като пигментация са наистина много, много добри!


• SKIN CARE 

Eucerin Q10 ACTIVE ( • РЕВЮ •)
Ползвам кремчето неотдавна, но вече виждам ползотворното му въздействие върху моята кожа. Малко е рано, но все пак го слагам в любимите си продукти, защото по всичко изглежда, че ще стане такъв съвсем заслужено.


Мицеларна вода на Garnier ( • РЕВЮ •) Почистващ гел на Avon с бял чай ( • РЕВЮ •) Двуфазен дегримьор Clinique ( • РЕВЮ •) 
Харесвам и трите дегримьора по няколко причини. Гарниерската мицеларна вода за мен е еквивалент на водата на Биодерма. Някои хора не са съгласни, но на мен много ми харесва! Гелът за почистване на Ейвън не ми изсушава прекалено кожата, почиства добре и е деликатен. На последно място съм класирала и двуфазният дегримьор на Клиник, защото беше най-използваният от мен продукт с по-упорити очни линии и сенки.


Rexona сух стик Black & white
Установих, че подобни сухи стикове при мен вършат най-много работа и за повече време. Недостатък е, че много запушват кожата, но пък елиминират неприятната миризма от изпотяване. Този който слагам в любимци ми харесва като действие и аромат.


Лосиони за тяло Balea  ( • РЕВЮ •)  & Avon Planet Spa  ( • РЕВЮ •) 
Много харесвам и двата лосиона, защото попиват бързо, ароматите им ми допадат, хидратират прилично. Макар по-мазните и тежки лосиони и боди бътъри да овлажняват кожата по-продължително, понякога имаме нужда от нещо бързо попиващо.


• NAILS 

На последно място ще ви покажа и кои бяха любимите ми лакове през годината, базирано на цветове и/или финиши.

                                                                                     • Perfect - пясъчен лак ( • РЕВЮ •) 
                                                                                     • Golden Rose Selective ( • РЕВЮ •) 
                                                                                     • Essence Gel finish № 24 ( • РЕВЮ •) 
                                                                                     • Golden Rose Express dry ( • РЕВЮ •) 
                                                                                     • Essence Gel finish № 52 ( • РЕВЮ •) 
                                                                                     • Еssence golden topper лак ( • РЕВЮ •) 
                                                                                     • Golden Rose matte Top coat ( • РЕВЮ •) 


E, това бяха моите любими продукти за 2015 г. Надявам се публикацията да ви е била полезна и интересна. Пожелавам ви весело посрещане на новата година и ще ми е интересно да науча кои бях вашите любиви продукти за 2015 г., и дали сред показаните от мен имаме общи фаворити?


Follow me:
            

5 коментара:

  1. Тони, с коя програма слагаш арт бекграундите си?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не е програма :D Сама го аранжирах с каквито материали имах в подходящата златиста гама :)

      Изтриване
    2. Ох извинявай. Моя грешка, прочела съм "макар и без арт бекграунда" и си помислих, че на другите си снимки слагаш нещо специално :)))))
      Много хубави любимци:)

      Изтриване
  2. Невероятни продукти ! Много си талантлива. Разгледай и моите любимци :) http://make-upslave.blogspot.bg/

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •