сряда, 16 декември 2015 г.

Empties ( December 2015 )

Здравейте. Днешният пост ще е посветен на последната "порция" празни опаковки за годината. Ето и кои са те.


Като цяло успях да събера доста празни опаковки. Някои от тях сте виждали и при предишни подобни публикации, тъй като продължавам да си купувам отново и отново от съответния продукт. В днешния пост ще ви покажа следните продукти:


Започвам първо с продукт, спадащ към декоративната козметика. Това са цели три от любимите ми спирали на Max Factor - Masterpiece (а почти съм изхабила и четвърта). Харесвам спиралата, защото има удобна четка, не ми слепва миглите, придава им естествен вид, но ги подчертава. Вече е в нова опаковка. Като цяло съм използвала доста спирали: на Maybelline, Seventeen, Avon, Revlon и др. и за момента спиралите на Max Factor отговарят в най-голяма степен на предпочитанията и изискванията ми.



 Следват два продукта, които много харесвам. Това са фон дьо тенът на Oriflame от серията The One в цвят Porcelain ( РЕВЮ • ТУК • ), както и дългогодишен мой любимец, без който не оставам никога - балсамът за суха кожа на Нахткерцен. Фон дьо тенът придава озарен вид на кожата и макар цветът да ми е една идея по-тъмен, успява да се слее добре с кожата и почти не подчертава недостатъците. Няма опасност да се получи ефекта "маска" и вече съм си го взела отново. Кремчето на Д-р Тайс от своя страна е подходящо за сухата ми кожа, няма аромат, хидратира приятно, а е и добра основа за грим. Със сигурност ще го закупя отново, но открих и друг любимец, който ще видите скоро в поста с новите ми придобивки.


Продължавам с още два любими мои продукта: ексфолианта за лице с въглен на Garnier ( РЕВЮ • ТУК • ), както и така популярната им мицеларна вода ( РЕВЮ • ТУК • ). Ексфолиантът е доста изсушаващ, спрямо сухата ми кожа, но пък почиства добре и действително ексфолира добре. Мицеларната вода е нещо без което не мога. Голяма е, бюджетна, върши си добре работата, не ми дразни очите и наистина е поредната празна опаковка от нея. И двата продукта бих и съм закупила отново.


Следва шампоанът за Schauma, който е за укрепване на слаба коса. Като цяло шампоанът е приятен, има много хубав аромат и измива добре. Не е впечатляващ сам по себе си, но за цената си е едно добро решение. До момента съм изхабила може би около 4 опаковки, включително и голямата разфасовка, която закупих отново и ще видите съвсем скоро в поста с нови придобивки.


Следват два продукта. Единият от тях много, много харесвам, другият не успях изобщо да харесам. Ето и кои са те. Това са шампоанът против омазняване на косата на L'angelica, както и сухият шампон на Batiste. Както вече се досещате, аз много харесвам Batiste  ( РЕВЮ • ТУК • ), редуцира омазняването и го тушира, бюджетен е и със сигурност е най-добрият подобен продукт, който съм пробвала. Вече купих нов, защото не искам да оставам без него. Шампоанът на L'angelica от своя страна ми беше препоръчан като био шампоан, който много редуцира омазняването. Аз реших да се доверя на препоръката и го взех. Състава му не е чак толкова изчистен, а относно омазняването не забелязах никакъв ефект. Да, шампоанът има приятен аромат, но за мен с това се изчерпва. Не смятам на този етап да го взимам отново.


Следват два продукта на Avon. Първо започвам с пяната за вана с нар. Не зная дали съм единствената, но аз лично харесвам да използвам пяните като душ гел, тъй като ароматът им се задържа за по-дълго върху моята кожа специално. Относно тази пяна - определено имаше приятен, свеж аромат. За момента не смятам да взимам отново точно тази, тъй като наскоро закупих друга, за която ви разказах повече  • ТУК •. Ексфолианта с шоколад съм ви споменавала • ТУК •. Има страхотен аромат! Като ексфолиант не е особено впечатляващ, но ако искате по-деликатно ексфолиране мога да кажа, че си върши работата. Може би бих взела отново. 


И на последно място са още два продукта, за които вече съм ви споменавала и които много харесвам. Това са разбира се зеленият лакочистител на Лили. Харесва ми, защото не е прекалено агресивен, но си върши работата чудесно. Вече си взех нов. Другият продукт е интимният гел на Лидл. Голям, бюджетен, деликатен като аромат и действие. Харесва ми и ще взема отново.


А вие използвали ли сте някой от тези продукти? А от кои сте доволни/недоволни?

Follow me:
            

4 коментара:

  1. Обожавам спиралите на Max Factor и за мен си остават №1, само че моят фаворит е 2000 calorie. Забавното е, че това беше първата спирала, която използвах въобще през живота си. Въпреки че след нея съм пробвала спирали на повечето марки от дрогерията и 1-2 по-луксозни, тя си остава най-доброто, което се е случвало на миглите ми. :) Супер пост и успех с блога! Весели празници :)))
    Поздрави,
    Зорница

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за коментара. И аз харесвам 2000 calorie и дори смятам след като изхабя всички златни да си я взема. Определено спиралите им са чудесни :) Весели празници и на теб! :)

      Изтриване
  2. ооо фон дьо тен-ът ... любимец!! взех си и аз този сух шампоан на батист скоро ,та чакам сега момента да го опитам :)))))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще ти хареса със сигурност, то май няма недоволни :D

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •