петък, 6 ноември 2015 г.

Есенна палитра ( Фото пост ) | Autumn's Colors

Мисля, че няма човек, който да не обича разнообразието, топлотата и пъстроцветността на най-красивия сезон от годината - есента. И мен, както вероятно и вас, тази разноцветна феерия ме подтиква към хобито ми - фотографията. Надявам се когато и да разглеждате тази публикация, тя да ви донесе частичка настроение и топлина, чрез уловените от мен кадри. Тъй като това е първият подобен пост който пускам /явно това е месецът на новите неща/, надявам се есента, уловена през моя обектив, да се пренесе и при вас. 


„Есента е втора пролет, когато всяко листо е цветче.” Албер Камю



"Всеки, който си мисли, че падналите листа са мъртви, никога не ги е виждал как танцуват, прегърнати от вятъра." – Шира Тамир




„Есента ни печели с тихия си апел за съчувствие към своята разруха.” Робърт Браунинг




„Есента винаги е била любимият ми сезон. Времето, когато всичко избухва в последната си красота, сякаш природата е спестявала цяла година за големия си финал.” Лорън ДиСтефано



"Колко изящно остаряват дърветата. Колко пълни с цвят и живот са последните дни на листата.” – Джон Бароу



„Есенно време не ходете до бижутер, за да видите злато. Отидете в гората!” – Мехмет Илдан



"Есента винаги е била любимият ми сезон. Времето, когато всичко избухва в последната си красота, сякаш природата е спестявала цяла година за големия си финал." – Лорън ДиСтефано



И за финал, една 100% био и "Non-GMO" дюла, която трябва да благодари за размера си единствено на дъждовете и жаркото слънце.


А кой е вашият любим и най-вдъхновяващ сезон?


Follow me:
            

2 коментара:

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •