петък, 30 октомври 2015 г.

Козметично кошче

Този път за разлика от останалите тази публикация озаглавих "козметично кошче". Причината е ясна - повечето /всъщност май всички/ продукти с които ще се разделя не са изхабени докрай. Дали заради изтекъл срок или просто несъответствие между продукта и мен, реших да се сбогувам с доста неща. Напоследък съм на такава вълна и без да се замисля пренареждам, сортирам, изхвърлям какво ли не вкъщи и козметиката нямаше как да остане по-назад. Понякога именно от това имаме нужда - да се разделим със старото, за да направим път за новото.


Както споменах, продуктите с които се разделям са доста. Но пък какъв е смисълът да стоят неизползвани? 

• Maybelline - colorama № 170 | Приятен на цвят по-скоро брокатен глос, който обаче е доста лепкав. За мен личцно не беше проблем. Като цяло за цената си не е лош и може би бих го купила отново но в друг цвят. Още суочове можете да видите тук

• Revlom - 001 Honey Douce | Чъби, стейн, червило или както прецените вие, е може би един от най-популярните продукти на бранда. С мен обаче не се сработи по никакъв начин. Макар трайността му да беше добра, а ароматът първоначално да беше приятно ментов, то цветът се оказа разочарование. Прекрасният mauve нюанс с фин и деликатен шимър, на устните ми се превръщаше в убийствено цикламено, почти неоново. Може проблемът да е бил "в моя телевизор", но просто този продукт не ми допадна и като цяло си остана почти неизползван.

 • Essence - stay no matter what | Може би единствената ми разочароваща покупка на марката. Възможно е моят да е бил отварят преди да го купя, но този молив беше изключително сух и ми беше невъзможно да го нанеса. Восъчната му консистенция беше някак особена и за съжаление никога не ми влезе в употреба.

 • Golden rose Velvet matte № 18 | Ревю за него може да погледнете тук. Попринцип имам друго червилото от серията, което много харесвам като цвят. Това също беше страхотно качество, но цветът абсолютно не ми пасваше за съжаление. Аз рядко /по-скоро май никога/ не нося червени червила, а това беше изключително ярко и наситено. За тези от вас които търсят подобни нюанси - препоръчвам, защото е изключително трайно.

• Avon околоочен крем с праскова и памук | бюджетен крем, който обаче за мен лично не правеше кой знае какво. По-скоро не бих го купила отново.


• Avon Color trend | Пудра, която пазя още от преди да обновят дизайна на серията. Честно казано не беше лоша, но и не даваше съвсем естествен финиш. От доста време стои неизползвана и беше време да се разделим.

• Avon Planet Spa | Суфле за тяло с шоколадов аромат, който определено ми харесва, но беше твърде наситен и силен дори за моя вкус. Консистенцията му беше много странна, а в комбинация и със силния му аромат и кафяв цвят имах усещането, че наистина се мажа с някакъв шоколад или крем за ядене. Хареса ми като цяло, но по-скоро не бих купила отново.

• Rexona мини стик | Хареса ми - компактен за чанта и наистина си върши работата. Зеленият е любимият ми от трите предлагани.

• Фон дьо тени Avon & Seventeen | Подробното ми мнение можете да прочетет тук. В заключение - не бих купила нито един от двата отново.



Когато сте вманиачени на тема козметика и купувате какво ли не, включително и лакове, които използвате веднъж или нито веднъж - ето това е резултатът. Голяма част от тях сте виждали вече тук. Попринцип няма лак за момента, който до толкова да ме е впечатлил, че да повторя покупката му. 



И нямаше как артистичната ми натура да не се пробуди при наличието на толкова много цветове, пък било то и под формата на козметични продукти. Ето моите абстрактни картини /цапаници/, като интерпретацията оставям на Вас! :)



Follow me:
            

2 коментара:

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •