понеделник, 12 октомври 2015 г.

Есенни покупки, II част ( Avon, Bioderma, Garnier, Essence, Batiste )

Втората част на новите ми козметични покупки спадат по-скоро в категория практични и наложителни, отколкото просто глезотийки /e, с малки изключения :) / В поста ще видите продукти, които вероятно са ви добре познати, плюс няколко нови, пуснати наскоро на пазара от съответните марки. И така, без излишни приказки, ето за кои продукти става въпрос.


Винаги, когато си обещая да направя кратка пауза, в която да не купувам каквото и да било, после стремоглаво наваксвам. Вярвам, че не само при мен го има този феномен. 


Ще започна първо с два нови продукта от Essence. Това са сенки в цвят 08 apricotta  и лак от гел серията им: 13 forgive me
Планирам да ви разкажа повече за тях в отделно ревю, но ето накратко каква беше идеята ми. Търсех лак, който да е по-скоро универсален цвят и както обикновено става, в магазина цветът ми се видя една идея по-телесен. На дневна светлина обаче, цветът се оказа по-скоро пролетно-летен и бебешко розов, но това съвсем няма да ме спре да го използвам, тъй като харесвам тази серия на бранда, а пък и ноктите ми попринцип обичат розовите нюанси. :)
Относно сенките...напоследък започнах да харесвам хайлайтърите все повече. Уви обаче, на моята кожа, доближаваща се по цвят до тази на Снежанка, трудно може да ми пасне даден цвят. Когато видях обаче тези сенки, веднага реших, че това би бил идеалният хайлайтър - цвят шампанско, перлен, но без да има брокат, а освен това и от новите продукти на Essence за тази година. Защо пък не? Дали това беше добра идея ще разберете в отделно ревю.


Мицеларна вода на Garnier и Bioderma. Моите два фаворита, що се отнася до този тип почистващ продукт. И двете води за мен са на практика еднакви. Дали ще изберете по-бюджетният вариант или пък по-популярният, то това зависи само от вас. И в двата случая смятам, че ще сте доволни от похарчените пари.


Сух шампоан на Batiste. Най-любимият ми сух шампоан и като ефект и като аромат. Много бюджетен, изпълнява обещанията си и аромата му действително ми допада. На който и вариант да се спрете, не мисля, че ще съжалявате за покупката си. Отделно ревю за него вижте тук.
Ексфолиант на Garnier с въглен. Също мой любим продукт. Това е вече третата опаковка, която купувам. На практика това е и единствения ексфолиант, който използвам в последно време. Частиците са достатъчно груби, за да ексфолират добре. Освен това е и много икономичен.


Лентички за нос на Beauty Formulas. Какво мога да кажа за тези ленти - има хора, които много ги харесват, но има и такива, които не ги намират за особено ефективни. Аз лично съм от първите и със сигурност ми харесват повече от тези на Purederm.
Пили за нокти на Pretty time. Знаете мнението ми за тези пили и общо взето си взимам всеки път, когато се озова в дрогерия Лили.


Червило /мостра/ от новата серия на Avon ultra color 3D plumping - Mad for Mauve. Обикновено когато си харесам някое червило, рискувам и го взимам без преди това да поръчам мостра. Почти във всеки случай обаче, цветът се оказва неподходящ за мен. За първи път общо взето реших да взема първо мостра и разбира се, цветът се оказа идеален като за мен. Не е нито твърде светъл, нито твърде тъмен. Червилото изглежда тъмно розово, но на моите устни стои по-скоро розово-лилаво, с преобладаваща лилава нотка. Финиша е сатенен. Смятам да си взема червилото при първа възможност.


Следва и един комплект от несесер и парфюм. Несесера е много красив и сравнително голям. Ако имате възможност да го вземете, възползвайте се.
Парфюм Sparkly Citrus - 30 мл. Аромата е по-скоро цитрусов и свеж, както подсказва и името, подходящ за пролетта и лятото според мен. Трайността при мен е много малка, не повече от половин-един час, но това е индивидуално при всеки.



А вие имате ли някой от показаните продукти и какво е мнеието ви?

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •