петък, 31 юли 2015 г.

Изразходвани продукти | Empties

Здравейте, момичета. Тази публикация ще е посветена на продуктите, с които се разделям или такива, които просто съм изразходвала докрай. Може би сте забелязали, че почти никога не правя такива публикации и причината е много проста. Първо, аз използвам продуктите икономично и ми отнема месеци да изразходя някои от тях, а други пък използвам толкова рядко, че изобщо не успявам да ги изхабя дори наполовина. А дори и да успея да привърша с някои продукти, то съвсем не обичам с месеци да държа някакви празни и ненужни опаковки, докато чакам да се съберат достатъчно от тях за публикация. Е, въпреки всичко давам всичко от себе си и не изхвърлям всички празни опаковки. Именно затова и днес реших да направя точно такъв тип статия. 


Като цяло по-голямата част от нещата, с които се разделям не са изхабени докрай, а просто са с изтекъл срок или пък няма да използвам вече. 
Преди време бях направила опит за DIY палитра, в която сложих доста сенки. Е, както се предполага, май идеята ми не беше особено успешна, защото съвсем забравих за тази палитра и може да се каже, че сенките вътре почти не са използвани. Въпреки всичко е хубаво това, което не се ползва просто да не заема повече място в колекцията ми, заради това се разделям с цели 24 рефила сенки.


Следващите продукти изхвърлям почти пълни, защото така и не успях да ги изхабя докрай, а пък и годността им вече е минала. Това са слънзезащитен крем за лице на Avon в старата опаковка, пилинг маска на Anew, която така и не влезе в употреба и крем за след слънце на Evelin, който харесвам, но е в огромно количество, което не успях докрай да изхабя, а едва до половината.
На долния ред виждате крем за ръце на марката LCN с празничен принт и фон дьо тена на Импала в най-светлия цвят № 1. Фон дьо тенът имаше хубава покривност, но някак аромата не ми допадна, а и факта, че е толкова евтин а кожата ми е чувствителна - не исках да рискувам. Но мои колежки също го ползват и са много доволни, въпреки цената му.


Следва огромна порция лакове. Накратко:
Perfect - база, топ лак и разтвор за кожички - и от трите не останах никак доволна, най-вече от разтвора за кожички, при който не видях никакъв ефект.
Farmasi - евтин, но въпреки товаразочароваш лак. Стоеше странно върху ноктите, сякаш в него имаше нещо като олио, което нанасяйки, го отблъскваше от ноктите и ставаше на шупли - много странно.
Avon - имах белия и черния напукващи се лакове. Не бяха лоши, но някак този тип маникюри не са ми особено по вкуса. Черният беше по-успешен. Белият не се напукваше както трябваше.
Останалите лакове не бяха лоши, но уви бяха от стари и лимитирани колекции или пък просто са спряни от производство.


Изхвърлям и три парфюма, които като цяло не бяха лоши като аромат, но не особено трайни. За съжаление според мен е единствено Herve Leger, който доколкото ми е известно не се предлага вече, а беше много приятен като аромат и по-траен от останалите.



Шампоанът на Шаума против омазняване ми беше любим - приятен аромат, хубаво действие. За съжаление и по неизвестни за мен причини го спряха от внос или производство и никъде не успявам да го открия.
Сухият шампоан на Matrix, който закупих от фризьорката си и се води професионален си остана голямо разочарование. Много приятен и свеж аромат, но никакво действие на моята коса. Предимство е, че е трансперентен и не оставя бели следи, но за цената от около 16-20 лв. ефектът му е нулев при мен и не оправдава изобщо цената си. 
Пяна за вана Planet Spa - Avon - приятен продукт, не лош аромат и до там. 
И на последно място е ексфолиантът на Avon Senses - приятен аромат, едри ексфолиращи частици, които в повечето случаи бяха твърде на рядко за да ексфолират достатъчно кожата ми, но пък измива добре и като цяло е приятен продукт. Бих го пробвала в синия вариант Lagoon.


Изхвърлям два продукта от трите стъпки за проблемна кожа. Бях си ги взела, когато кожата ми имаше лош период, но сякаш не видях особено действие и от двата. Вероятно е нужна по-продължителна употреба.
Сух дезодорант на Nivea - по описание не оставя бели следи върху дрегите. Е, това разбира се не беше вярно, но въпреки това не е лош. Съдържанието му не е най-доброто, но е приемливо за мен.
Изхвърлям и любимото си червило, което от години е спряно и държах заради сантименталната му за мен стойност - Sequin на Avon. Много жалко, че го спряха и подновиха серията. Старата беше по-успешна по мое мнение.
Същото важи и за коректорът, който също беше до мен през всичките ми гимназиални години и бях доволна от него.
Bel Ami мокри кърпички - миришеха много свежо и приятно, но изсъхнаха преди да ги доизхабя. 


Е, това бяха моите празни опаковки. Надявам се публикацията ви е била интересна и поне разтоварваща.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •