сряда, 29 юли 2015 г.

Beauty Formulas | Coconut Body Butter (масло за тяло с кокос)

Привет. Днес ще ви разкажа за един продукт, който има за цел да подхрани и омекоти кожата. Това е т.нар. Body Butter на Beauty Formulas. 


Този тип кремове за тяло са доста по-гъсти от обикновените лосиони, което честно казано за мен не е голямо предимство, тъй като се нанасят доста по-трудно. Попринцип харесвам лентичките за черни точки на бранда, затова реших да пробвам и този крем, особено след като обещава да има аромат на кокос. Е, аромат има, по-скоро на химичния братовчед на кокоса, но въпреки това е приятен, малко по-тежък и наситен.


Опаковката е обемиста и пластмасова. Недостатък е, че при този тип продукти може да се вкарат по-лесно микроби в самия продукт, но пък е по-лесен и бърз за употреба от друга страна. 


Консистенцията на крема е много гъста /като на масло - логично/. Нанася се с повече усилие и съответно е нужно повече количество, за да се намажете изцяло. Въпреки това обаче омекотява приятно кожата и усещането се задържа няколко часа. 


Съдържанието не е много хубаво, но като цяло мен не ме притеснява. По описание съдържа и витамин Е, който е много полезен за кожата, ако се използва умерено. Прекомерната употреба на продукти с витамин Е не е препоръчителна. Затова аз лично използвам крема с малки паузи, макар да съм сигурна, че количеството му в маслото за тяло съвсем не е толкова голямо. 


Като цяло кремчето не е лошо и омекотява добре, поне моята кожа. Малко ми е труден за разнасяне, но въпреки това ще си го използвам докрай. Вероятно не бих го взела отново, защото някак не успя да ме впечатли много. Все пак не е нещо повече от всеки стандартен лосион/масло за тяло.

Цена: ~ 4 лв.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •