вторник, 17 март 2015 г.

Bourjois | Healthy balance powder - 52 Vanilla

Здравейте. Както вече знаете, преди време си взех фон дьо тенът на Bourjois - Healthy Mix Serum. Тъй като обаче четох много похвали и за пудрата от тази серия, след дълго умуване най-накрая реших да си я взема. Не е от най-евтините пудри, които можете да намерите в дрогериите, но като цяло е приемлива. Ето и какво е моето мнение и личен опит с продукта.

bourjois healthy balance powder vanilla

Опаковка и цветове: Пудрата се предлага в няколко цвята, като най-светлият, който можете да намерите у нас е № 52. За съжаление не се предлагат по-светли, което е голям недостатък според мен. Аз съответно взех 52, който се оказа много тъмен и жълт за мен, както всъщност е и самият фон дьо тен. За съжаление това е и причината тази пудра да не ми пасне напълно. Самата пудра има много удобна и компактна опаковка, която се затваря плътно. Има и голямо огледало, което действително е плюс за мен. Пудрата има същия аромат като фон дьо тена, но значително по-слаб, а нанесен върху лицето изобщо не се усеща. 

bourjois healthy balance powder vanilla

Формула: Пудрата е много фино смляна и има голямо покритие /като за пудра/, особено ако нанасяте с гъбичка или бюти блендър. Пресована е и малко се разпрашва при употреба. Нанесен с четка, продуктът има по-малка покривност. Матира добре за около 2-3 часа. Кожата се усеща гладка и мека. Но както казах, не препоръчвам цветът за много светли кожи, защото със сигурност ще ви жълтее. Ако обаче въпреки всичко искате да я опитате, нанасяйте с четка. 

bourjois healthy balance powder vanilla

Комбинацията от фон дьо тена и пудрата осигурява средно към пълно покритие, като цветовете пасват много добре. И двата продукта са със силно изразен жълт подтон, затова имайте го предвид. Ако нанасяте пудрата с гъбичка не прекалявайте, тъй като все пак това не е трансперантна пудра, а пудра с цвят, чиито наплъстяване може да стои неестествено ако се прекали. Лично аз предпочитам безцветни пудри, тъй като пасват по-добре на моя тен.

bourjois healthy balance powder vanilla ingredients

bourjois healthy balance powder vanilla

Като цяло мисля, че продуктът е добър, фино смлян и матира добре. Няма озаряващи частички и по мое мнение, съдържанието изглежда приемливо. Опаковката е здрава, удобна и компактна. Единственията недостатък е това, че не е подходящ за съвсем светли кожи, а по-светли нюанси не могат да бъдат намерени в дрогериите. Ако обаче търсите пудра с покритие, която да изравнява допълнително тена, много е вероятно да ви допадне. Аз обаче някак не успях да се спогодя нито с нея, нито фон дьо тенът от същата серия. Вероятно биха се харесали повече на тези от вас, които имат нормална към смесена кожа.

А вие имате ли тази пудра? Бихте ли я пробвали? Коя е любимата ви пудра?

Follow me:
            

3 коментара:

  1. Аз съм с много светла кожа, но ми идва идеално този цвят - нанасям само с четка. Иначе не бих я купила отново заради състава - не бях забелязала парабените. Иначе всичко ми е 6 за пудрата, но все пак не може да измести любимата ми на Шанел

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, нанесена с четка пасва по-добре, определено. Коя пудра на Шанел ползваш? :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •