четвъртък, 26 март 2015 г.

Avon | Luxe - Fair Silk

Днешното кратко ревю ще е посветено на пудрата от серия Luxe на Avon. Бях ви обещала, че ще има отделно ревю и спазвам обещанието си.

avon luxe pressed powder fair silk

Като цяло знаете, че съм със смесени чувства относно серията Luxe. Ползвала съм спирала, от която не останах впечатлена. Също така и един от глосовете им, който също не се сработи с мен. За сметка на това обаче харесвам червилата от серията, както и тази пудра. Пробвала съм и фон дьо тена им в най-светлия предлаган цвят - porcelain, но се оказа тъмен за мен /не е голяма изненада, нали?/


avon luxe pressed powder fair silk

Пудрата се предлага в два нюанса - Fair Silk, който ще видите в ревюто и Light medium silk. Тази, която взех аз е именно Fair Silk и е по-светлата от двете. Има лек розовеещ подтон, докато другата има прекалено изявен жълт подтон и е значително по-тъмна.  

avon luxe pressed powder fair silk

Опаковка: Доста обемна, но същевременно не много тежка. Опаковката е изцяло пластмасова и като цяло изглежда малко евтина. Обемната и по-дебела опаковка обаче не означава и огромно количество пудра. Пудрата е със стандартното количество от 10 гр. Има много голямо и хубаво огледало, което определено е огромен плюс, особено ако я носите в чантата си. Към нея има и малка гъбичка за нанасяне, която на мен лично не ми хареса, защото слага прекалено много продукт. Как обичате да нанасяте пудрата, разбира се, е индивидуално. Аз бих препоръчала с четка. 

avon luxe pressed powder fair silk

За продукта: Както споменах, цветът е светъл, с лек розовеещ подтон. Попринцип е пудра с цвят, но ако я нанесете като финиш след грима ви, по-скоро изглажда, отколкото да изравнява тена. Пудрата е изключително фино смляна и наистина има "копринена" текстура, която се слива добре с кожата. Това е една от най-фините пудри, които съм притежавала. Продукта има лек аромат, но нанесен върху кожата не се усеща. Нанесена матира добре, но е хубаво да се подновява след няколко часа носене. Трябва да се внимава с количеството, което се нанася. Пудрата е изцяло матова, няма никакви блестящи частички. 

Смятам, че единствения минус на продукта е именно твърде обемната опаковка, която предвид размера на пудрата вътре можеше да е доста по-компактна. Като изключа това, самата пудра е едно добро попадение и е добър вариант за фиксиране на грима.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •