сряда, 1 октомври 2014 г.

Есенна феерия от цветове | Autumn Colors

Ако си спомняте, преди около месец направих публикация "Златна есен", където включих любимите ми златисти и бронзови нюанси за грим.
Но есента е вече тук с пълна сила, а зимата също наближава, което за мен и за повечето от вас вериятно отначава по-тъмни, топли цветове, повече експерименти и повече червени тонове. Подготвила съм ви няколко предложения за подобни наситени цветове, които бихте могли да включите в грима си.


Разбира се има още много неща, които могат да се включат, но като цяло гледах да включа почти всички червени или тъмно лилави, кафяви и тъмно розови червила, сенки и лакове, които имам за момента. Сред предложенията ми има само 3 по-светли цвята на продукти, като останалите са тъмни и много наситени.



За разлика от предишния пост с есенни предложения, тук преобладават лаковете, защото явно в тази област мога да експериментирам най-много.
Все пак започвам със сенките, които аз асоциирам с есента и зимата.



Включила съм само един глос за устни, тъй като на този етап сякаш предпочитам доста повече червилата. Но разбира се могат да се открият и доста подходящи гланцове, стейнове и каквото още се сетите.




Както вече споменах, харесвам червилата много. Принципно преди около година започнах да нося и по-тъмни нюанси червила. Преди се спирах единствено на светлите. Но се оказа, че в момента имам доста тъмни цветове, които разбира се някак мисля, че подхождат по-скоро на зимните сезони. Ето и всички червина накуп. Отдолу ще сложа и суочове за да добиете представа за всеки цвят.



Ето и всичките ми предложения за лакове.



А кои са вашите любими есенно-зимни тонове? А кои продукти са любимите ви? Имате ли някои от тези, които ви показах?

Follow me:
            

4 коментара:

  1. Ха, а си мислех, че аз съм болна на тема лакове :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :D Това са ми само тъмните цветове, ако бях снимала всички, вече щеше да е плашещо :) :D

      Изтриване
  2. Мисля, че трябва да се видим. За обмяна на опит ;) Моите вече достигат 50 +, а някои нарочно не отварям, заради срока на годност :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) Да, добра идея. Моите също са над 50, макар даже лаковете да не са любимия ми козметичен продукт :D

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •