вторник, 23 септември 2014 г.

Разочароващи продукти | Products I won't buy again

Този тип публикации, лично аз намирам за най-полезни и откровени. Поради тази причина избрах и да направя една такава. За някои от продуктите, които ме разочароваха вече знаете. Но тъй като съм споменавала повечето от тях не в един пост а по-скоро хаотично, реших да ги събера на едно място и се надявам тази публикация да е от полза. Първо обаче държа да подчертая, един важен факт: това, че даден продукт/продукти не са подействали на мен, не са ми пастнали и не ми харесват далеч не означава, че това ще се случи и при вас. Мнението ми е базирано на лични вчепатления разбира се. Друго, което искам да кажа е, че общо взето повечето от продуктите които ще покажа, не попадат в графа "пълно разочарование", но пък не мога да кажа и че бих ги закупила отново. Ето и кои са те:



Започвам с едни продукти, с които както вече знаете така и не успяхме да се сработим.


Започвам с фон дьо тените на Revlon & Avon. Накратко какво не харесвам в двете. 
АVON CC крем - първо дойде наполовина празен, няма никаква покривност и не прикрива никаква червенина при мен лично. Цветът ми пасва, но като цяло не ме удовлетворява. Чела съм обаче и хубави отзиви, затова мога да кажа, че всичко е индивидуално. Ако обаче нямате проблем с червенини по лицето и нямате нужда от много покритие - то тогава рискувайте, може при вас мнението да е изцяло положително. Цена: ~ 10 лв.


Revlon ColorStay - това е един от най-обичаните и любими фон дьо тени в целия свят. Уви обаче, аз така и не успях да го харесам. Възможно е да се дължи отчасти и на факта, че избрах грешния за моята кожа /за мазна, а трябваше да избера за суха/. Но това е най-малкия му проблем. Първо цветът е най-светлият предлаган в България, а той ми е мнооооооого тъмен. Второ, някак ми е невъзможно да работя с него - отначало консистенцията му беше твърде гъста, а сега вероятно се е развалил, защото е течна и се вижда как маслата в него са се утаили /гадно/. Освен това понеже е дълготраен засъхва бързо след нанасяне /дори преди да нанеса изцяло/ и блиндирането му ми е някак невъзможно. И така въпреки, че опитах да използвам продукта максимално, не успях да го харесам. Да, покривността му е добра, но не пасва нито на типа, нито на цвета на кожата ми. Ако имате представа дали варианта за суха кожа е по-овлажняващ, моля споделете. Цена: ~ 20 лв.


Следва вторият най-обичан и хвален продукт в цял свят /явно моята капризна натура не пасва с всеобщо хвалени продукти, знам ли.../. Това е чъбито на Revlon в цвят Honey /Revlon bitten kissable balm stain/. Всъщност това не е продукт, който изцяло не харесвам. Нека ви обясня - първо, надписите се изтъркаха след няма и месец носене в козметичната ми чантичка, от надписа не остана и следа. Второто и по-важно за мен е, че цветът който закупих и очаквах да бъде беше тъмна пепел от рози. Уви обаче, нанесено на устните ми променя цвета си мигновено и се превръщав ярка циклама. Да, трайно е и има ненатрапчив аромат на мента, но в крайна сметка аз закупих един цвят, а получих друг, което не ме удовлетворява. Все пак ако исках цвят фуксия, а и ако смятах, че ми отива - то нямаше да закупя сменящо си цвета червило. Всъщност се води стейн доколкото ми е известно. Може би другите цветове или при по-тъмни кожи цветът не се сменя така, но при мен уви се случва веднага. Не бих закупила отново. Цена: ~ 18 лв.


Следват 3 продукта, които също са доста обичани от повечето хора, но не съвсем от мен, а и като цяло не мога да кажа, че изцяло са ме разочаровали. Но в някои аспекти определено не се разбираме.

Mixa - много хвалена и популярна в блог пространството вода. Реших и си я взех. Първо, не успях да я ползвам за почистване на очи, тъй като леко ми дразнеше. Друг проблем е, че ми оставя лепкав филм и ми се налага да изплаквам. И третото, което вероятно е изцяло мой проблем в следствие на факта, че не обичам особено аромата на роза и розова вода - има много силен мирис, който някак аз не успявам да преодолея при ползване. На последно място слагам доста неодобния начин по който са решили опаковката - с тази помпичка тип спрей, водата се разпилява навсякъде, трудно ми е да контролирам силата, с която натискам помпичката и се изисква внимание и практика при използване, които някак не ме удовлетворяват. Като почистващи свойства не е лоша, но определено имам други фаворити, при това неароматизирани. Цена: ~ 7 лв.

NYX - за това червило вече съм ви разказвала. Харесвам опаковката му, цвета и консистенцията, макар да не е много трайно. Цената му също е добра. Но има едно нещо, което не харесвам изобщо и някак ме възспира да го използвам - това са ужасната му миризма и още по-ужасния му вкус. Разбира се е индивидуално, но за мен специално има силен химичен мирис/или може би на пластмаса/, не мога да определя точно. Аромата някак успявам да преодолея, защото отслабва с времето. Вкусът му обаче наистина не мога да понеса. Имам две бройки от това червило, но уви и двете имат един и същ проблем. Предполагам няма да спра да го използвам заради чудесния цвят, но надали бих го взела отново. /този проблем нямам при червило от по-скъпата серия на NYX - Black Label/. Цена: ~ 10 лв.

Nivea - няма какво толкова да кажа за балсама. Сладка опаковка, приятен аромат, но до там. Цвета му ми идва малко светъл, а хидратацията не ме удовлетворява /по-скоро изобщо не виждам разлика след използване/. За цената на която го взех смятам, че има и по-добри балсами и мисля като цяло да прекратя "връзката" си с балсамите на Нивея, тъй като това не е първият от който съм недоволна. Цена: ~ 5 лв.


За съжаление следват и едни сенки на Bourjois, за които имах големи надежди. Когато пробвах този цвят в дрогерия Лили бях впечатлена - имаше прияден и едва долувим дуохромен ефект /проблясващ розовеещ отенък/, цветът ми се стори розово-бежав, а консистенцията беше нещо между крем и прахообразни. Грабнах ги мигновено, защото освен това ми напомняха на любимите ми Color Tattoo-та на Мейбълин. Уви обаче, първо имах лек проблем с отварянето им, след което не остана никъде името на продукта, тъй като за да го отворя трябваше да махна етикетчето. Второ - сенките се оказаха някак сухи, а този розовеещ оттенък някак така и не го забелязвам до ден днешен. И на първо място за мен - много слаба пигментация. Нанасям ги с пръсти, върху база и то многократно, но така и не успявам да докарам цвета, на който се надявах. Те по-скоро придават лек перлено-брокатен блясък, но не и цвят. Харесвах ги и исках да оправдаят очакванията ми, но някак не се получи. Може би останалите цветове са по-сполучливи. Цена: ~ 14 лв.


Следва имитацията на бюти блендър на Ebelin - закупен е от ДМ. Много хора го харесват, но някак при мен няма хубав ефект. Дори намокрен, абсорбира огромно количество продукт. Дори да го нанасям с потупване не успява да разнесе равномерно продукта, да не говоря, че с дълготрайни фон дьо тени много май не се сработва, тъй като изцапват гъбичката безвъзвратно. Възможно е моята техника да е грешна, тъй като най-вече съм свикнала да разнасям фон дьо тените с пръсти. Но също подозирам, че има огромна разлика в материала на оригиналния бюти блендър. Цена: ~ 7 лв.


Следва един продукт на който възлагах големи надежди, но няма как да кажа, че ми харесва, защото дори не съм го използвала, поради невъзможност. Харесвам почти всички продукти на марката, с голямо изключение на този конкретно. Ето и какво имам предвид: сравнително нов молив на серията. Харесах го в един от любимите ми - сиви цветове. Но този молив се оказа невъзможен при мен за ползване. Освен, че е пластмасов и ми е трудно да го подострям, тъй като пластмасата е доста твърда, консистенцията му се оказа...разочароваща. Не зная дали проблема е само в моя, но моят специално наподобява восък - при натискане върху ръка и то доста, при многократно наслояване, цвят почти не излиза. Имам чувството, че при още повече натискане ще нарани окото ми, но няма да изкара цвят. При повече наслояване цвят има, но не е равномерен, върху клепач обаче цвят така и не се появява. Странно ми е, защото когато взех молива беше още когато го пуснаха. Ако някоя от вас е доволна от него, то с радост бих го подарила, защото определено няма да правя повече опити да го използвам. Цена: ~ 4 лв.


Следва течна очна линия от Golden Rose. Всъщност нямам оплакване точно от нанасянето или вида след нанасяне. Цветът е плътно черно с по-скоро блестящ завършек. Нанесена очната линия стои добре като за цената си. Но...някак не успявам да я сваля каквото и да правя. "Загнездва" се в пространствата между миглите ми и колкото и да я почиствам с лосиони, вода, мицеларни води, не се получава. А когато стана на сутринта, цялото ми лице е в странни черни точки /цялото лице!/, които само с много търкане успявам да махна. Представете си какво би било да си легнете с грим и как бихте изглеждали на сутринта. Не зная на какво се дължи и не мога да си го обясня. Мога да кажа какво се случи с мен - след около 15 мин опит за почистване, който мислех за успешен, на сутринта се събудих с черни точки /наподобяващи малки бенки/ навсякъде - под очите, около тях, дори върху веждите ми, на бузите. Мицеларната вода не успя да свърши много работа и с известно противопоказно за състоянието на кожата - чоплене с нокти - успях да премахна повечето от тях. Опитах всевъзможни начини за премахване, но въпреки това не се получава на 100%. Цена: ~ 5 лв.


И на последно място ще покажа съответно последният продукт в този списък. Това е крем, който /за щастие/ ми беше подарък. Води се нощен с хайвер. Първо, има странни лилавеещи брокатчета, които остават и след нанасяне, което някак не зная как го причислява като нощен крем. Второто и най-важно - ужасна, ужасна миризма! Може би само аз не я харесвам, но този крем ми е невъзможен за използване не само върху лице, но дори и за омекотяване на стъпала и лакти. Само като отворя кутийката от 30 см., започва да се носи една задушлива миризма /в никакъв случай естествена, поне за мен/, от коята наистина ми става лошо. Не мога да опиша аромата, но е толкова силен и неприятен за мен, че моментално затварям бурканчето. Нямам представа какви свойства има върху кожата, тъй като ми е невъзможно дори да го изпробвам. Може би моя е дефектен, но аз поначало съм чувствителна на продукти с аромати, а този направо ме влудява, за мое съжаление. 

И това беше дългата ми публикация с козметични разочарования. Надявам се да не обидя някой бранд с това, а по-скоро да го вземат предвид и евентуално да подобрят нещата. Ако пък не - то тогава "повредета е в моя телевизор". Пожелавам ви успешни покупки и все по-малко разочарования за портмонето и бюджета ви!

Follow me:
            

10 коментара:

  1. Мда, споделям впечатленията ти за повечето продукти (с изключение на миксата, коята на мен пък ми е любима). Сенките не съм ги пробвала, защото още като ги видях си помислих как нагло са изкопирали любимите ми мейбълински :D Опаковката е почти абсолютно еднаква. Радвам се, че си направила този пост няма и да се замислям за тях повече :):)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, всичко е напълно индивидуално. Относно сенките - странно ми е, защото тогава на тестера бяха много пигментирани, докато моите са някак сухи. Не зная, но за съжаление цената им е дори по-висока от Мейбълинските, но пигментацията е по-слаба.

      Изтриване
    2. Определено губят по много показатели. Между другото аз съм дълбоко убедена, че качеството на много от продуктите в мостри и тестери е по-добро от това в големите разфасовки, за да примамят потребителите. Неведнъж ми се е случвало да пробвам нещо от мостра и когата си купя пълноразмерния продукт, той да се различава много.

      Изтриване
    3. Да, странно е, но и на мен твърде често ми се случва тестерът да се окаже по-качествен от оригинала. Може да е рекламен трик, действително :D

      Изтриване
  2. Много хубава публикация :) Споделям мнението за повечето продукти .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се за което :) Явно аз не се спогаждам с масово обичани продукти се оказва :)

      Изтриване
  3. Напълно споделям мнението за Ревлон! За много кратко време се утаяват у неприятната гледка която си описала е на лице.

    ОтговорИзтриване
  4. Привет! Виждам, че не само аз не съм доволна от прехвалената Микса. Всчко, което си описала важи в пълна сила и при мен, с тази разлика, че на мен аромата много ми допадна. Ужасна е водата, дори ми излязоха пъпки от нея. Лепкава е, неудобна за полдване. Почиства добре, но не бих я купила отново. Сега съм с тази на Буржоа и съм много доволна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, определено и аз не бих я взела отново, въпреки цената и почистването. Този лепкав филм който остава е много неприятен, а начина по който са направили опаковката на мен лично ми е адски неудобен, а и хаби от количеството, което постоянно се разпръсква навсякъде.

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •