сряда, 13 август 2014 г.

TAG: Аз...

Наскоро забелязах един доста приятен таг. Стори ми се интересен, пък и защо да не се разнообразя малко от козметичните постове :) Тагът видях в блога на Мани и Ивелина


И така...започвам! :)
ТАГ: АЗ...

•  ПРАВЯ | нещата винаги различно и с известен перфекционизъм. 
•  ГОТВЯ | много рядко, но умея да правя 2 вида баница. 
  ПИЯ | най-често вода и кафе. 
  ЧЕТА | неща, които са смислени или разтоварващи.
  ИСКАМ | да мога повече, да бъда повече, да имам повече, да дам повече. 
  ТЪРСЯ | истинското щастие. 
  СЛУШАМ | основно електронна музика и по-конкретно House & Trance. 
  ГУБЯ | си времето понякога за хора и дейности, които са напълно безполезни. 
  ЗАШИВАМ | сама разпилените парченца от ежедневието си.  
  МЕЧТАЯ | да посетя някои уникално красиви места. 
  ЧАКАМ | и чакам, и чакам, а толкова мразя да чакам.
  ХАРЕСВАМ | да снимам пейзажи, да рисувам хора, усамотението.
  СЕ ЧУДЯ | на безочието и самочувствието на някои хора.
  ОБИЧАМ | морето, изгревите и залезите, летният дъжд, козметиката.
  СЕ НАДЯВАМ | да се осъществят мечтите ми.
  СЕ ВЪЗХИЩАВАМ | на природата.
  ПОМИРИСВАМ | всичко, в досег с мен. Обожавам аромата на кокос!
  НОСЯ | телефон винаги, когато излизам.
  СЛЕДВАМ | своя собствен път.
  ЗАБЕЛЯЗВАМ | много неща, дори такива, които не бих искала да забележа. 
  ЗНАМ | доста, но имам още мноого какво да науча.
  МИСЛЯ | и анализирам по-задълбочено, отколкото трябва.
  СИ ОТБЕЛЯЗВАМ | рядко. Повечето неща се стремя да запомня. 
  ОТВАРЯМ | козметиката която купя, само след като първо й направя "фотосесия" за блога.
  СЕ УСМИХВАМ | по-радко, отколкото ми се иска.
  ЧУВСТВАМ | че има още много неща, които искам да почувствам.  


Тагвам всяко момиче, което има желание да направи тага. Дори и да нямате блог, можете да отговорите като коментар.


Follow me:
            

2 коментара:

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •