четвъртък, 7 август 2014 г.

Bourjois | Healthy Mix Serum - 51 Light Vanilla


В поста с новите придобивки само споменах за този фон дьо тен. Всъщност той не е нов, но до момента така и не се решавах да го изпробвам, тъй като чувах смесени отзиви за него. Става дума за Bourjois Helthy Mix - Serum

bourjois healthy mix serum light vanilla 51

За продукта: За тези от вас, които не знаят - това е фон дьо тен, който е с гел формула и най-ниското покритие. Под гел формула, може да се разбира, че стои по-естествено, тъй като и покритието му е ниско. Чрез гел формулата/по-течна консистенция, преливането и сливането с кожата е по-лесно. Продукта се рекламира, като хипоалергичен, подходящ основно за смесена и мазна кожа, но много хора и със суха кожа го използват, тъй като се усеща приятно, хидратиращо и в началото има т.нар. "dewy" a.k.a. - сияеща кожа. Предполага се продуктът да има аромат на плодове /нар, гуава и др/.  Предлага се в няколко цвята, като най-светлият е 51 - light vanilla.

bourjois healthy mix serum light vanilla 51

Моите впечатления: Първоначално, малката опаковка /изключително малка/ ме изненада доста. Самата опаковка е лека, от рециклирана пластмаса. Продукта съдържа стандартните 30 мл. Разбира се, с моята светлееща кожа, на която всеки фон дьо тен е тъмен и твърде жълт, взех най-светлият предлаган нюанс - 51. Той също се оказа една идея по-жълтеникъв отколкото трябва, но при хубаво преливане в кожата стои добре, въпреки това. Навсякъде, блогърки и youtube гурута повтаряха, колко естествен плодов аромат имал, все едно току що откъсвате и хапвате от ароматните плодове. За мен лично, аромата е твърде силен и не особено естествен, по-скоро парфюмен. Усеща се за сравнително дълго след нанасяне /може би около час/, но не е нетърпимо или неприятно. 

bourjois healthy mix serum light vanilla 51

Консистенцията е доста течна и полу-прозрачна. Покритието е слабо. Но хубавото е, че фон дьо тенът позволява наплъстяване - до средно покритие. Така, ако искате по-естествен вид, но същевременно и изравняване на тена - можете сами да изберете колко покривен да е. 
Повечето изпробвали продукта казват, че изглеждал толкова естествено, все едно не носите нищо. Е, не бих казала. Да, действително изглежда доста естествено, но не и сякаш не сте сложили фон дьо тен изобщо. Въпреки всичко, препоръчвам да се сложи крем или някаква основа преди продукта.

bourjois healthy mix serum light vanilla 51

Нанесен върху лицето, забелязах, че кожата не е лепнеща /характерно при нанасянето на по-течни формули/. А първоначалния "dewy" ефект изчезва. След няколко часа на носене в тази жега забелязах, че кожата ми не е лъснала, както обичайно става /може би само около носа, но това е разбираемо/, не бях слагала пудра, аз и без това рядко изоплозвам пудри. Кожата изглеждаше дори леко матирана и дори по-суха. Не зная дали е само при мен. За основа бях използвала слънцезащитен крем с фактор 50 /този тип кремове обикновено са гъсти и мазни/.
И последно ще кача за нанасянето. Тубичката е с помпичка, което за мен е огромен плюс. Помпата от своя страна пуска толкова, колкото силно я натиснете /при повечето помпи на фон дьо тените, при натискане се изкарва еднакво количество продукт/, можете сами да изберете колко силно да натиснете и съответно - колко продукт да излезе от шишенцето.

bourjois healthy mix serum light vanilla 51

Въпреки всичко, желанието ми да пробвам този фон дьо тен се появи изневиделица. Единствената причина да го избера пред стандратния на Буржоа е, че всички останали техни фон дьо тени се внасят от 52 номер, което е твърде тъмно за мен и прекалено жълти. Единствено серията серум внася и 51 номер, което е доста по-светло /изпробвано от тестерите/. Като цяло мога да кажа, че харесах продукта, определено. Но, сякаш очаквах нещо повече. Не мога да кажа дали бих го взела отново, вероятно да, тъй като ми допадна. Купих го на редовна цена, която според мен е дооста висока за дрогериен фон дьо тен. Според мен, реалната му цена трябва да е около 15-17 лв. /колкото е когато е намален, което се случва твърде рядко/. 

Цена: 21.90 лв

Ето и въпросите ми: Харесват ли ви снимките? Имате ли този фон дьо тен и доволни ли сте? Кой от фон дьо тените на Burjois имате? Кой е любимият ви продукт на марката?

Follow me:
            

6 коментара:

  1. Този ФДТ ми стана любим продукт , имам го от около 2 месеца моят е №56 - взех си го когато бях с тен и ми се сливаше идеално с кожата.А снимките ти са много детайлни и добри като качество :)
    http://paradais535.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Мнооогооо отдавна му се каняяя

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз бях така и накрая се реших, въпреки, че не беше намален. Честно казано обаче цветът доста ми жълтее, а и отдолу трябва някаква база /поне крем за лице/, защото като цяло е малко по-сух от този на Oriflame например :)

      Изтриване
    2. Разбирам. При този на Орифлейм имам проблема, че ми изчезва от лицето след няколко часа. По-нетраен ми е даже от CC крем. Надявам се този да си седи на мястото въпреки слабото си покритие :)

      Изтриване
    3. Да, орифлеймския е по-нетраен. Аз лично го фиксирам с пудра. Този на Буржоа е по-траен и позволява известно наплъстяване. Голям минус като цяло на фон дьо тените от серията е липсата на различни подтонове - например поне неутрален, който все пак би паснал на повече хора. Ако си го вземеш, ще очаквам да споделиш отзиви :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •